Friday, May 1, 2020

I only have ڈالر 300 left, my actress is upset in America

میرے پاس صرف 300 ڈالر بچ گئے ہیں، اداکارہ میرا امریکہ میں پریشان


میرے پاس صرف 300 ڈالر بچ گئے ہیں، اداکارہ میرا امریکہ میں پریشان



میرے کیمرامین، پروڈیوسراور اسسٹنٹ کا انتقال ہو گیاہے، میں بہت زیادہ پریشان ہوں، اداکارہ


کوروناوائرس نے ا س وقت پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لیا ہوا ہے اور اس کی تباہی کا سلسلہ جاری ہے۔ امریکہ اس وقت سب سے زیادہ متاثر ملک ہےجہاں اموات کا سلسلہ تھم نہیں رہا۔ اسی دوران پاکستا ن کی معروف اداکارہ میرابھی امریکہ میں پھنس گئی ہے۔ کورونا کی وبا پھیلنے سے پہلے وہ امریکہ گئی تھی لیکن لاک ڈاؤن کے باعث وہ واپسی نہ کر سکیں۔
اب انہوں نے ایک آڈیو پیغام میں بتایا ہے کہ ان کے پاس صرف 300 ڈالر باقی بچ گئے ہیں جس کے بعد ان کے لئے وہاں زندگی گزارنا مشکل ہو گیا ہے۔ اداکارہ میرا نے مزید انکشاف کیا ہے کہ ان کے کیمرا مین، پروڈیوسر اور اسسٹنٹ کا انتقال ہو گیا ہے جس کے بعد وہ نیویارک میں اکیلی ہیں اور بہت زیادہ پریشان ہیں ۔
اس سے پہلے بھی اداکارہ میرا وزیراعظم عمران خان سے گزارش کر چکی ہیں جس میں ان کا کہنا تھا کہ "میرے پاس رقم ختم ہوچکی ہے، ہوٹل کے کمرے میں قید ہوں، نیویارک قبرستان میں تبدیل ہورہا ہے، وطن واپس آکر مرنا چاہتی ہوں" ۔
اداکارہ میرا نے اپنے پہلے ویڈیو پیغام میں بتایا گیا تھا کہ وہ ہمایوں سعید اور دوسرے فنکاروں کے ساتھ شوٹنگ کیلئے امریکا آئی تھی، وہ سب واپس جا چکے ہیں۔ لیکن اکیلی میرا نیو یارک میں پھنس گئی ہیں۔ خیال رہے کہ امریکہ اس وقت کورونا وائرس کا مرکز بنا ہوا ہے ۔ امریکہ میں ہونے والی اموات نے پوری دنیا کو پریشان کر دیا ہے۔ اس وقت امریکہ میں متاثرہ افراد کی تعداد 11 لاکھ کے قریب پہنچ گئی ہے جبکہ ابھی تک 63 ہزار سے زیادہ افراد کورونا وائرس کا شکار ہو کر ہلاک ہو چکے ہیں۔
امریکہ کی بگڑتی ہوئی صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے اداکارہ میرا نے پہلے بھی عمران خان سے گزارش کی تھی کہ انہیں وطن واپس بلانے کا انتطام کیا جائے۔ لیکن اب ان کا ایک اور پیغام آیا ہے جس میں ان کا کہنا تھا کہ ان کےکیمرا مین، پروڈیوسر اور اسسٹنٹ کا انتقال ہو گیا ہے جس کے بعد وہ نیویارک میں اکیلی ہیں اور بہت زیادہ پریشان ہیں۔


No comments:

Post a Comment

The young man ran away from the quarantine center as his wife's phone kept ringing

بیوی کا فون مسلسل مصروف جانے پر نوجوان قرنطینہ سینٹر سے بھاگ گیا بھارت، گھر پہنچا تو بیوی فون پر کسی اور شخص سے بات کر رہی تھی...